VOLTA AL MONTGRÍ

El dissabte, dia 9 de novembre, vam ser 12 els associats que vam fer la volta a les carenes del Montgrí i que envolten la vall on hi ha l’ermita de Santa Caterina. A més dels associats de l’entitat hi va assistir un membre de la Unió Excursionista Llançanenca i dues persones no federades.

El dia va començar amb un cel blau i, sense vent. Des de Bellcaire d’Empordà, ens vam enfilar ràpidament per la llarga carena que ens va portar al primer turó de la jornada, la Muntanya d’Ullà o puig Agell. Una baixada rocosa ens va portar al coll de Santa Caterina, on hi ha una creu i on s’enllaça amb el camí més utilitzat per arribar al cim del castell de Montgrí, que ve de Torroella. Per l’altra vessant també arriba un camí que ve de Santa Caterina. Aquí ja vam trobar força gent que pujava o baixava. Després de visitar el castell i gaudir de la panoràmica, vam continuar l’excursió baixant cap al coll d’en Garrigàs, també per un vessant rocós i pedregós. Un cop vam ser al coll, vam remuntar la carena per arribar al Montplà, que té molt poc caràcter de cim.

Seguint la carena, arribem al coll del Puig, on hi ha una barraca de pedra seca i on decidim fer l’aturada del dinar. Mentre som aquí, el cel es comença a tapar amb núvols prims i la temperatura baixa. En posar-nos en marxa, continuem per la carena que presenta les elevacions del puig Roig i el puig de Romanyac. A partír d’aquest darrer turó, la carena s’eixampla molt. El nostre corriol enllaça amb una pista i ben aviat som a les primeres cases del poble.

En resum va ser una sortida sense cap dificultat, en un dia amb bona visibilitat que ens va permetre veure les muntanyes de la carena pirinenca (Canigó, Bastiments, Frausa, les Salines, Querroig, Verdera), el golf de Roses, les Gavarres, el Montseny, Guilleries, la plana de l’Empordà i les illes Medes.

The last tip

Whilst you can see, there are a number

An essay writer needs to be able to earn the reader participate in the conversation by supplying the correct amount of information, what’s a synth essay? proofreading, and editing the article for its proper positioning in the college.

of different alternatives when it comes to buying term papers.

I will say is that you should avoid plagiarism when you’re writing documents.