Rasos de Peguera amb raqueta de neu

El dissabte, 28 de gener, van ser 17 les persones que van participar en la sortida als Rasos de Peguera amb raqueta de neu. El dia va ser fred i amb ventet que augmentava aquesta sensació. Al coll de la Creu del Cabrer van començar una lleu baixada fins que, tot girant cap a la dreta, el grup feia cap al corral de Saquelles (o de Valsabuc), un gran clot amb parets on hi ha vies d’escalada. Des d’allà es va agafar la carena, entre el pins fins al cim del Pedró (o Rasos de Dalt). El cim és molt boscós i la vista és molt limitada.

Després va començar una baixada dins a l’àmplia collada que separa els dos punts culminants dels Rasos. La pujada al segon cim és més lliure de bosc, però el cim és igual que l’altre. Tot seguint una mica la carena, es va anar a trobar el camí indicat com a PR que baixa cap a la collada dels Rasets. Abans, però, aprofitant un punt assolellat i amb poca neu, es va fer el dinar. Des de la collada dels Rasets només calia seguir la pista planera que va situat el grup al cotxe.

En resum, una sortida agradable, amb bona neu que ha permès fer tota la sortida amb la raqueta als peus.